zondag 2 mei 2010

Prins

Hallo Allemaal,

Is deze Prins niet lief?
Met deze kaart wil ik mee doen met de eerste Challenge van kleuren met Derwent.
Het papier had ik al een tijdje liggen maar vond dit goed passen bij mijn Prins.
De stempel is van Magnolia en is met Derwent potloden ingekleurd.
Voor het gezicht heb ik 170 Soft Pink gebruikt.
Voor het haar 040 Deep Cadmium en 590 Ochre.
En voor de kleding heb ik 330 Bleu gebruikt.
Voor de bloem heb ik de ponsen van Nellie Snellen 005-006-007 gebruikt.
Nou ik ben benieuwd wat jullie van deze Prins vinden.

Groetjes Marrie.

2 opmerkingen:

BepvS zei

Deze prins is zeker lief, leuke kaart hoor en leuk dat je meedoet met de challenge....
Gr, Bep

Annemiek zei

Prachtige prins op heel mooi papier en wat een toepasselijke randpons heb je gebruikt! bedankt voor het meedoen met de challenge.