zondag 22 augustus 2010

Bollywood Tilda

Hallo Allemaal

Hier is weer een kaartje met 1 van de nieuwe Magnolia stempels.
Ik vind deze heel lief.
Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is ook van Magnolia .
Ik heb hier de nieuwste Magnolia stansen gebruikt die ik bij http://www.doeadingonline.nl heb gekocht.
Ik heb de blaadjes en de bloemen met Stickles/Crystal ingesmeerd voor wat glinsterend resultaat.
Helaas kon ik geen goede kleur voor de bloemen en blaadjes vinden dus heb ik ze maar met de Derwent potloden ingekleurd en zo toch 1 geheel te krijgen.
Ik heb veel glitter steentjes gebruikt maar vond het wel bij de stempel passen.
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.
Laat het mij even weten.

Groetjes Marrie

4 opmerkingen:

gré zei

hoi marrie
een super leuk kaartje hoor
mooie kleurtjes
groetjes gré

Lia zei

Hoi Marrie,

Leuke stempel en gave kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Lia

Corrie zei

Wauwwww wat een prachtige kaart Marrie
Groetjes Corrie

majo zei

Hoi Marrie .
Wat een prachtige kaart. Hele mooie kleuren. Gr Majo