zaterdag 23 oktober 2010

Kerst Flower

Hallo Allemaal

Hier is een kerstkaart met 1 van de nieuwe Magnolia stempels.
Wat zijn ze weer leuk hè.
Ik heb de stempel ingekleurd met Dewent potloden.
Het papier is van Magnolia.
De bloemen is een combinatie van de Magnolia stans en de Marianne Creatables 0122.
De border heb ik met een Martha Stewart pons Deep Edger Inifinite Loops Trim gemaakt.
Ik heb eens geprobeerd om het haar iets natuurlijker te kleuren.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Laat het mij even weten,
van al jullie reacties kan ik weer iets leren.

Groetjes Marrie

4 opmerkingen:

creacora zei

super kaartje ik vind hem prachtig !!

Groetjes Cora

Lia zei

Hoi Marrie,

Ohhhh, wat een snoepie van een kaart zeg, heel mooi hoor. Leuk he dat papier? Heb er een theelichtjes kaart/doos mee gemaakt, ga hem morgen plaatsen.

groetjes Lia

gré zei

heel mooi kaartje marrie
en mooie kleurtjes
groetjes gré

Margo zei

Wat een leukerdje!
Ik vind je Tilda'tje heel mooi ingekleurd met de Derwents, heb ik nog niet geprobeerd maar komt zeker nog!
Groetjes
Margo