zondag 15 september 2013

Van Harte!!!!

Hallo Allemaal,

Wat leuk ik zie dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen,
ik wil jullie hartelijk welkom heten op mijn blog.

Deze kaart heb ik voor een lieve blog vriendin gemaakt zij was zaterdag jarig en heeft de kaart al ontvangen dus kan ik hem jullie laten zien.

Ik heb deze Magnolia stempel voor haar gekozen omdat dit 1 van mijn favorite stempels is.
En natuurlijk heb ik de kaart ook weer in mijn favorite kleuren gemaakt.
De kaart is met een Go Kreate mal gemaakt.
De stempel heb ik met Faber Castell potloden in gekleurd.
De bloemen zijn met de DooHickeys van Magnolia gemaakt.
De blaadjes zijn met een Cottage Cutz mal gemaakt.
En dat mooie hoekje is van La La Land Crafts.

Ik wil nog iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,
ik waardeer het enorm dat jullie dat doen.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie.


32 opmerkingen:

Ju@nita zei

Wauw zo'n leuke stempel Marrie,dit is echt weer een echte Marrie-kaart.Ze zal er wel blij mee zijn geweest.

Dit zijn nu eenmaal onze favoriete kleurtjes.
Echt weer een toppertje!

dikke kus nit@

Riet Kamstra zei

Geweldig weer Marrie, Juanita zei het al, een echte Marrie kaart en dat vind ik ook, zo zie ik ze graag hoor!
Lieve groetjes,
Riet

Linda zei

wat een leuke vrolijke kaart
gr linda

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig lief kaartje Marrie.

groetjes karin

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje en een leuk stempeltje
Groetjes Margreet

Muuske zei

Prachtige kaart,mooie kleuren.groetjes Margo.

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Marrie,hele mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

martine zei

Yep....zo zijn ze het leukst.....en wat is die blaadjesmal leuk!!
Lieve groetjes Martine

Wilma zei

PRACHTIG Marrie.....een BJOETIE van een kaart.
Liefs Wilma ☺☺☺

Neline zei

Prachtige kaart Marrie!
groetjes
Neline

Scraptastische hobby zei

hoi Marrie,
Een super mooie kaart en met de go create mal word het model kaart al zo leuk hè! Prachtige kleuren combi, top!
Groetjes van Gerie

Frouwkje zei

Wat een supermooie kaart Marrie :-).
De kleurencombinatie vind ik geweldig mooi en het stempeltje is zo lief.
Liefs, Frouwkje

Crea Astrid zei

Wat een schattige kaart Marrie. Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

Groetjes, Astrid.

Richtsje zei

SChitterend Marrie, ik kan er niets anders van maken! Meis, wat ziet het er fantastisch mooi uit! Een feest om naar te kijken! Wat gebruik je nou voor leuk spul op de bloemen? Geeft een heel mooi effect!

Groetjes Richtje

sjanie zei

Prachtig kaartje, Marrie.
Leuk model, mooie kleuren.
Super!!

Liefs,
Sjanie

Ans Gilbert zei

Hoi Marrie,
Mijn complimenten voor deze schitterende creatie, erg mooi gemaakt, Liefs van Ans

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart heb je weer
gemaakt, heel mooi ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

GerJanne zei

Hoi Marrie,
ik vind hem weer helemaal super. Mooie kleuren bij elkaar en die mal heeft toch wel iets heel sjieks!
Zal je vriendin zeker blij maken en waarderen!
GerJanne

Louise zei

Wat een plaatje weer Marrie, inderdaad een schattig stempel en weer prachtig ingekleurd en je bloemetjes zijn weer prachtig!!!.


gr.LOuise

gré zei

een super mooi marrie kaartje
en welke mal is dat van de blaadjes

groetjes gré

Marlies zei

Marrie, je hebt weer topkaarten gemaakt, de vorige met dat sneeuw-effect is ook helemaal geweldig! Lieve groetjes, Marlies

Karin zei

Wat een leuk kaartje! In echte Marrie kleurtjes.
Gr. Karin

Maris zei

eniggg kaartje weer

Wendy zei

Jaaaaa dames, in het echt is hij ook SCHITTEREND! En ik ben er inderdaad heeeeel erg blij mee...want ik ben de gelukkige ontvanger! Marrie, het is een pracht van een kaart en hij straat uiteraard in mijn woonkamer te pronken! Nogmaals dankjewel!!
Lieve groetjes, Wendy

jolanda zei

heel mooi lief kaartje
Heb een leuke candy op mijn blog

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer super de super Marrie, ik vind hem helemaal prachtig, een toppertje eerste klas weer.
Liefs van Anita

Sharon zei

This is beautiful Marrie. I love the colour combo and the design and image are gorgeous.
Hugs Sharon. x

Helga zei

Hoi Marrie !
Your card is so cute, fabulous colored all the other details are perfect !
Hugs Helga

Magali Meiresonne zei

Wat een mooie kaart is dit. Heel leuk dat het zo eens iets anders is dan de standaardkaarten. Vind deze heel fijn met de randen. Ook de afwerking is heel mooi gedaan.
Groetjes, Magali.

Anita van Merode zei

Dit is prachtig Marrie,
Wat een gave bloemen, petje af hoor!
Groetjes Anita

Anja zei

Hallo Marrie,
je maakt zelf ook
prachtige kaarten,
zal zeker vaker een bezoekje brengen,

groetjes Anja

Joke Mulder zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt heb je achter de kaart een standaardje geplakt of hoe blijft hij staan?
Of heb je de mal dubbel gestanst?
groetjes van Joke Mulder