vrijdag 21 maart 2014

Tilda sterrenbeeld!!


Hallo Allemaal,
Het is een tijdje geleden dat ik een Magnolia kaartje heb gepost maar hier is hij dan.
Dit is 1 van de sterrenbeeld stempels van Magnolia en omdat ik een Ram ben heb ik deze gebruikt.
Ik was effe in een kaarten dip maar gelukkig kan ik het nog ha ha!!
Ik heb Tilda weer met mijn Faber Castell potloden in gekleurd.
De basis van de kaart heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt.
De roosjes en de hoekjes heb ik met de Die-Namics stansen gemaakt.
De vlindertjes zijn DooHickeys van Magnolia.
Kleine Katie doet het goed en is een heel tevreden kindje zie hier onder de foto's!
De foto's zijn door een vriendin van Nathalie gemaakt als je ook van deze leuke foto's van je pas geboren kindje of een familie portret wil kijk dan op haar website
  http://www.fotostudioromijn.nl/


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie

35 opmerkingen:

Conny zei

Wat een mooie kaart Marrie en schitterende fotoos van een lief meisje geniet er maar van voor je het weet zijn ze al weer groot , ook leuk hoor

Groetjes Conny

Ghea zei

wow wat een snoepie, heel erg leuke foto s en een schitterend kaartje.
Liefs Ghea

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart! Leuk met de Martha Stewart pons. Ik moet 'em ook snel weer eens gebruiken.
Schattig zijn de foto's van Katie! Lekker van genieten.
Groetjes Tineke

corryskaart zei

hoi marrie
wat een schatje van een prachtige kaart maar die foto's daar onder ohh wat is ze lief!!!!
groetjes corry

KarinsArtScrap zei

een hele lieve en prachtige kaart Marrie.

gr karin

jolanda zei

mooie kaart en super leuke foto's

Sandra zei

Wat een lieffie van een kaart !

Eliza Art zei

Heerlijk en mooi klein ding, laat ze groeien in het comfort van hun ouders en grootouders, ik groet

Unknown zei

Prachtig is je kaart en wat een mooie foto´s van Katie, zo schattig!!

Groetjes, Priskilla

Elles zei

Hallo Marrie,
wat een super lief kaartje. Mooie zachte kleuren en mooie bloemen. De basis vind ik ook leuk. En de foto's van Katie zijn mooi geworden.
Fijn weekend. Veel liefs, Elles

Jeannette zei

Hoi Marrie, de foto's van je kleindochter zijn echt schattig, echt een lief meisje lijkt het me, je kaartje is ook een schatje, er is niets van een dipje te zien, volgens mij hebben er meer bloggers last van op het moment, komt vast wel weer goed, groetjes Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Marrie,
Wat een mooi kaartje, erg leuk de randen,superleuke digi en prachtige bloemen en je kleindochter..wow..schattige meisje en prachtige foto's, liefs Ans

Ju@nita zei

Hoi Mar,

Ja je hebt je inspiratie weer terug, en je bent het zeer zeker niet verleerd.Echt weer een plaatje van een kaart,enne waarom een ram ben een steenbok hoor hahaha!

Wauw gave foto's van kleine baby Katie so cute!

liefs Nit@

Danoesja zei

Hoi Marrie
Prachtig is je kaart maar die foto's van Katie stelen de show, wat een dotje.
Lieve groetjes, Danoesja

GerJanne zei

Hoi Marrie,
je kaart is een schatje zeg! Mooie bloementoef heb je erop verwerkt!
De foto's van Katie....wauw wat een topmodel is ze. En een knappe fotograaf natuurlijk!
Lieve groet,
GerJanne

Corrie zei

Hallo Marrie
Leuk hoor af en toe weer eens een Magnoliaatje, door de Besties komen ze een beetje in de verdrukking, maar ze blijven ook mijn favoriet hoor.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je eigen sterrenbeeld.
Ja en dan de foto,s van katie, wat een droppie zeg een fotomodel in spé.
Lieve groetjes,Corrie

Plony zei

Ik vind het een prachtige kaart hoor Marrie...heel mooi en wat een supermooie bloemen heb je gebruikt.
Dan de foto's van de kleine schat....achhhhhh...wat liefffffff. Wat een prachtig kindje en zo leuk dit soort foto's. Om op te vreten.
Fijn weekend, liefs van Plony

Antoinette Voorn zei

Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en het is een echt superlief afdrukje mooi ingekleurd, prachtig geheel. En wat een geweldige baby foto's!

Louise zei

Ohhh, wat een snoepie Marrie, je kleindochter bedoel ik hoor, wat een enige foto's en je kaartje vind ik ook heel mooi hoor, hahaha!


gr.LOuise

nans'creablog zei

Prachtige kaart Marrie. De foto's zijn ook schitterend.

Groetjes,
Nans

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
en wat een schitterende foto's van je kleindochter.
Groetjes Margreet

Helga zei

Wonderful, adorable card with a fantastic flower-arrangement !
LG Helga

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook en natuurlijk een schattige stempel.

Wat een dotje van een foto's van je kleindochter. Heel erg mooi hoor!

Fijn weekend.

Lieve Groetjes, Astrid.

gré zei

heel mooi kaartje en ook mooie fotos
groetjes gré

Muuske zei

Prachtige kaart.Wat een fotomodelletje is ze.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Oh ik smelt helemaal wat een geweldige foto's van je kleindochter, dit is toch helemaal het einde, zo lief. En dat is je kaartje ook, ik vind hem weer super Marrie.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een dotje Marrie, zo lief je kleindochter, geniet er lekker van!
Je kaartje is trouwens ook prachtig, heerlijk al dat rose.
gr. Karin

Nicole zei

Je kaart is geweldig mooi, maar die foto's van je kleindochter.......wauw!! Wat een schatje zeg!! Mooi meisje! Liefs, Nicole

Ellen zei

Je kaart is prachtig Marrie...mooie fijne kleurencombi en een schitterende bloementoef erop. Heel mooi gemaakt.
Liefs Ellen

Ellen zei

Ik vergeet helemaal de foto's van de baby...super schattig hoor!
Liefs Ellen

Anita van Merode zei

Prachtige kaart!! Mooie bloementoef! Vind de foto"s super lief!
Groetjes Anita

Marlies zei

Prachtige kaart weer, zoals altijd! Ik zie dat je ook oma bent geworden, van harte proficiat!! Het is een dotje Marrie, schattige foto's! Lieve groetjes, Marlies

Kreatief met Maria zei

Hallo Marrie
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zo mooi lief roze. De foto's van Katie zijn heel mooi, wat een schatje.
Groetjes Maria

Janny zei

Wat een prachtige kaart heb gemaakt zeg, zo lekker rose, en wat een schatje is je kleindochter zeg, ook zo lekker rose hihihi, geniet er maar van liefs Janny

Helga zei

Einfach Spitze ! Zauberhaftes Baby !
Liebste Grüße
Helga